- Úvod
- Hlavní rubrika stránek
- Výhody externí správy sítě
Výhody externí správy sítě

Finanční úspora – Administrátora můžete využívat pouze tehdy, je-li to potřeba. Neplatíte vysoké mzdové náklady a nemusíte platit personální agentuře.
Profesionalita – Správu provádějí kvalifikovaní odborníci. Pracují v týmu, což znamená kvalitní informační zázemí. Naši správci mají zkušenosti z více oborů a více sítí, které mohou zužitkovat právě u Vás.
Osobní přístup – Každému zákazníkovi přidělíme jednoho hlavního administrátora – pro maximalizaci osobního přístupu a zjednodušení komunikace mezi námi a zákazníkem. V případě, že hlavní administrátor onemocní či čerpá dovolenou, je pro Vás zajištěn náhradní administrátor. Nemůže se tedy stát, že Vaše společnost zůstane bez technické podpory.
Přenesení zodpovědnosti – Podstatná část zodpovědnosti za bezproblémový chod software a hardware ve Vaší firmě se přenáší na nás.
Náklady na tzv. externí správu sítě jsou individuální a závisí na počtu spravovaných serverů, pracovních stanic, na dohodnuté frekvenci návštěv a reakční době. U malých firem se obvykle pohybuje v řádech stovek (maximálně několika málo tisíců) korun měsíčně, takže se Vám správa sítě vyplatí víc, než zaměstnávat vlastního IT specialistu. Spolu se správou sítě získáte profesionálního správce, který Vám bude k dispozici, kdykoliv bude třeba. Dohlédne na správný chod Vaší počítačové sítě a bude Vám k dispozici i mimo tyto pravidelné návštěvy. Spolu se správcem sítě získáte člověka, který v případě poruchy dokáže opravit/vyměnit hardware, případně přesně identifikuje problém a předá informace našemu pracovníkovi specializujícímu se na hardware počítačů.
Máte tak vždy okamžité řešení na každý problém s výpočetní technikou ve Vaší firmě.
Kolik stojí správa sítě?
Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se standardní hodinovou sazbou, případně formou měsíčního paušálu. Výše hodinové mzdy a paušálu u firemních klientů je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:
- Počet a typ serverů
- Počet klientských stanic
- Frekvence pravidelných návštěv
- Rychlost reakce při servisním zásahu